Κυριακή 31 Μαΐου 2009

Στην αντεπίθεση ο Google Chrome 2.0



ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΟ μερίδιο της αγοράς προσπαθεί να κατακτήσει ο Google Chrome 2.0 που κάνει ταχύτερη την εμφάνιση σελίδων και τα καταφέρνει περίφημα σε όλα τα λειτουργικά, επιβάλλοντας συμβατότητα ακόμα και με Linux- Mac. Φυσικά για να αναστρέψει το κλίμα όπως θα δούμε στις μετρήσεις ο γίγαντας προσπαθεί τώρα να προβάλλει με όποιο τρόπο μπορει το νέο πλοηγό ο οποίος ήδη ωρίμασε...


ΑΝ πιστέψουμε την επίσημη αναφορά της Google, ο νέος browser Chrome, είναι ταχύτερος κατά 30% σε ιστοσελίδες που περιέχουν στα εσώψυχά τους αρκετό JavaScript κώδικα.

Αν και η φιλοσοφία του παραμένει ίδια, οι αλλαγές επικεντρώθηκαν στον κώδικα του Google Chrome και συγκεκριμένα στην V8 JavaScript μηχανή που διαθέτει ο browser. Η αύξηση της ταχύτητας καταγράφηκε για μια ακόμα φορά στο V8 benchmark suite που τρέχει η Google.
Ουσιαστικά η διαφορά δεν αφορά μόνο την προηγούμενη έκδοση του Google Chrome αλλά και τους Firefox και Internet Explorer 8. Συγκεκριμένα, ο Google Chrome σημείωσε σκορ 3095, ο Firefox 3 259 και ο Internet Explorer 8 το χαμηλό 105. Σε ένα πιο ουδέτερο JavaScript benchmark, το SunSpider, ο Google Chrome 2.0 ήταν και πάλι ταχύτερος των άλλων δύο browsers (Google Chrome: 1410ms, Firefox: 3475ms και ΙΕ8: 6499ms)
Ορισμένα απο τα νέα χαρακτηριστικά του Google Chrome 2.0 είναι η επιλογή αφαίρεσης των thumbnails στα νέα tabs, η αυτόματη συμπλήρωση φόρμας και το πάτημα του πλήκτρου F11 για λειτουργία πλήρης οθόνης.

Φυσικά έχουμε δει να τρέχει γρήγορα στο rendering των σελίδων τόσο στα XP που τα πάει περίφημα αλλά και στα Vista ενώ θα έχει πληρη συμβατότητα με τα καινούργια παράθυρα Νο 7 όταν κυκλοφορήσουν.




ΕΦΟΔOΣ ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΤΗΛΕΟΡΑΣΗ ΑΠΟ ΤΟ GOOGLE

Μετά από μια σειρά από διαφημίσεις σε πρωτοσέλιδα εφημερίδων, ανάμεσα στις οποίες ήταν και οι New York Times, η Google σχεδιάζει να διαφημίσει τον φυλλομετρητή της Chrome και στην τηλεόραση.
Το γραφείο της εταιρίας στην Ιαπωνία έχει ήδη προωθήσει ένα βίντεο 30 δευτερολέπτων στο YouTube άλλα είναι η πρώτη φορά που θα δοκιμάσει διοχέτευση του διαφημιστικού σε τηλεοπτικά δίκτυα. Η Google αναφέρει οτι η διαφήμιση είναι αποτέλεσμα ερευνών για το πως πρέπει να προωθηθεί ενα διαδικτυακό προιόν μέσα από ένα παραδοσιακό μέσο όπως η τηλεόρααση.

http://www.freegr.gr